unuplusdouaroti.blogspot.com Web analytics

27.09.2014

Ziua 8

Aseara am ajuns la 1.00 la Nadlac si acum vad de ce... am facut 900Km fara sa stiu, si asta pentru ca ma resetat din grseala kilometrajul si nu am mai tinut socoteala. Am reusit sa dorm vreo 5-6 ore si la 9 am plecat spre Bucuresti.

nadlac
Nadlac
Afara e soare, cer aproape senin si ceva mai cald decat ieri. Se pare ca o sa fie ok. Nu fac 20km ca apar niste nori la orizont. Nu sunt nori, e ceata, si ce mai ceata! Rahat... Doar de asta nu am avut parte  pana acum (nu stiu daca am zis dar in Elvetia am avut parte si de o mica fulguiala pe la vreo 2200m altitudine). Ar fi ok dar e o ceata foarte umdea si nu mai vad nimic prin viziera pentru ca am o pelicula fina de apa.. asa ca din 2 in 2 minute imi folosesc manusile pe post de stergator de parbriz. Pana aproape de Timisoara o tine tot asa. Iar mi-e frig! M-am saturat de atata frig! In sfarst iese si soarele dar am o noua problema: dupa ce ca astia au facut autostrazi fara benzinarii, le-au mai pus si semne aiurea, scrie ca mai sunt 12km pana la timisoara apoi dupa vreo 2km apare semn cu Timisoara 25Km! Iar eu sunt pe rosu cu benzina... ar fi culmea sa raman ca prostu tocmai acum fara benzina. O las mai incet ca sa consum mai putin si reusesc sa ajung la capatul autostrazii unde e o intersectie... in ce parte sa o iau? incotro o fi benzinaria mai aproape? O iau la dreapta si ce noroc! dupa 2km o gasesc! ufff ce emotii am avut! :)


Faget
pe langa Faget

autostrada A1 la Orastie





Talmaciu
langa Talmaciu



Talmaciu
langa Talmaciu


De aici totul merge bine! mana nu prea ma mai deranjeaza drumul e ok, putin aglomerat pe alocuri, dar ok. Fac reprize de 70-100Km, apoi un popas, si tot asa. Soare si din ce in ce mai cald.
Pe la 6 fara putin sunt deja pe autostrada A1.. mai am putin. Cred ca nu mi s-a parut niciodata autostrada asa de scurta! Bucuresti!! Acasa!! Am reusit!

Bucuresti-Pitesti Km80


in parcare...acasa!

Statistica:
- 5400Km in 8 zile
- aproximativ 100 ore de mers pe motor,
- cam 20 de opriri la benzinarie pentru veo 240l de benzina;
- 8 tari (Roamnia, Serbia, Croatia, Italia, Austria, Elvetia, Franta, Ungaria),
- 7 trecatori (Stelvio, Fluela de 2 ori, Susten, Oberalp, Umbrail si Offen).