unuplusdouaroti.blogspot.com Web analytics

09.08.2014

Planul

Da.. deci am ideea, am destinatia, am traseul, acum sa detaliez putin.
Actorii principali: motorul, zis si "the bee", o honda hornet de 600cc din 2009 cu vreo 40000Km la bord; pilotul, adica eu, experienta din 2007 si vreo 50000Km la bord.
the bee
Planul e putin cam indrazent, nu am prea mult timp la dispozitie asa ca ideea ar fi sa fac 3 sau 4 zile pe drum, sa ajung de ziua mea la Paris si sa sarbatoresc acolo cu Gabriela. Asta inseamna cam 600-800km pe zi, ceea ce pentru fundul meu nu suna foarte bine. Drumul de intoarcere cam la fel, doar ca traseul e diferit.
Bugetul e la minim, deci cat mai putin pe autostrazi.. oricum e plictisitor pe autorstrada :). Elvetienii vor sa le platesti vinieta pe un an, chiar daca stai doar o zi, deci e clar: merg pe drumuri nationale. Cu ocazia asta am facut si putina statistica, se pare ca ne batem pe primul loc la pretul la benzina:


Dormitul va fi in camping, cu mancarea inca nu stiu cum sa fac pentru ca spatiul in bagaj e limitat, probabil va fi o combinatie intre pachet si fast food-uri, dar nu-i problema, cand ajung la Paris o dau pe fitze, pe branzeturi fine si alte chestii, deci se compenseaza :)
Mai e putin timp si va trebui sa fac si "mici" cheltuieli cu motorul: revizie, anvelope, materiale de intretinut lanutul, etc...
Cam asta e planul. Rezolv toate astea si plec! :)