unuplusdouaroti.blogspot.com Web analytics

30.08.2015

Nu meritam sa avem autostrazi!

Pai nu prea meritam... Multi romani care au reusit sa-si cumpere un vehicul cu motor,  pare ca l-au cumparat pe neuroni! adica au dat niste zeci de mii de neurnoi in schimbul unei masini. Cu cat mai scumpa cu atat au pierdut mai multi!



Sa va povestesc...Weekendul asta am fost la mare cu motorul. La dus am ales s-o iau pe ocolite pe drumuri linistite si mai pitoresti: am plecat din Bucuresti spre Oltenita, apoi Manastirea, Calarasi si am trecut Dunarea la Ostrov cu bacul. Drumul de la Ostrov la Murfatlar e superb si din fericire este aproape gol. Deci drumul spre mare a fost superb!
Pana aici totul ok...Nu mai povestesc despre serviciile de pe litoral pentru ca asta e alta discutie...




Duminica dupamasa am plecat spr Bucuresti. Imi planificasem sa o iau pe drumul vechi, respectiv pe DN22 pana la Cernavoda si apoi pe DN3 de la Fetesti pana la Bucuresti. Din pacate chiar inainte sa plecam din Constanta mi s-a facut rau asa ca nu prea aveam chef sa ma lungesc pe drum.
Am mers conform planului pana la Cernavoda pe DN22 si a fost foarte ok: drumul liber, aproape pustiu, fara politie, asfalt perfect... totul ok. La Cernavoda am intrat pe autostrada pentru ca era singura varianta de traversat Dunarea apoi am zis ca mai bine sa ajung mai repede acasa asa ca m-am hotarat sa raman pe autostrada... Nu e nicio noutate probabil pentru nimieni dar nu stiu cum se face ca de fiecare data ma enervez cand vad de ce specimene sunt inconjurat. Probabil ca trebuie sa mai treaca inca 20 de ani (s-a cam inselat Brucan) pana sa stim si noi cum se foloseste o autostrada.

La 12 km de Cernavoda e statia de taxare pentru podul de peste Dunare. Dupa multi ani in care toata lumea comenta ca suntem ultima tara din Europa in care se mai plateste cash la ghiseu, iata ca in sfarsit s-a introdus o noua modalitate de plata: electronic. Si nu doar o metoda...avem vreo 3: se poate prin SMS, se poate online si se poate plati si la benzinarie... deci acum avem cam toate metodele posibile...dar romanul din pacate se pare ca are nostalgii din comunism...ii place la coada... deci normal ca cea mai mare inghesuiala e pe banda cu cash! Pai normal..dupa atatia ani de comunism ai sansa sa stai la coada suprema! are cativa kilometri..deci cum naiba sa o ratezi!?
In fine.. sa zicem ca e o chestie noua si lumea nu s-a obisnuit...

Mergem mai departe si normal ca in orice seara de Duminca din timpul verii, autostrada e foarte aglomerata... si daca am trai intr-o tara civilizata n-ar fi nicio problema...dar din pacate nu e cazul...Sunt mai multe categorii de soferi: unii care nu stiu sa mearga pe austostrada, altii care stiu dar aleg sa mearga ca idiotii, mai sunt cei care au impresia ca daca au dat cu cateva mii de euro in plus pe o masina le-a mai crescut un cap si si-au cumparat si strada...si mai e acea categorie, se pare foarte mica, de soferi civilizati....
Lista de marlanii pe care le poti intalni pe o autostrada la noi incepe de la chestii marunte: soferi care confunda stanga cu dreapta si li se pare ca trebuie sa mearga numai pe banda 2, cei care dau flash-uri ca sa te dai din calea lor si cei care nu stiu sa se mute pe banda 2 atunci cand cineva vrea sa intre pe autostrada.(dara asta deja e o finete). Astea sunt chestile marunte cu care aproape ca m-am obisnuit...

Ce nu pot sa inteleg si mi se pare nesimtire maxima sau mai bine zis idiotenie maxima, sunt cei care merg pe banda de urgenta...Ma gandesc ca sunt putin retardati sau daca o fac gandindu-se la toate implicatiile, ar trebui arestati pentru complicitate la omor.... Pai pe langa faptul ca e ca si cand in loc sa stai la coada la supermarket, ii fentezi pe ceilalti si te bagi tu primu' in fata, practic toti astia blocheaza singura cale de acces a unei ambulante la locul unui accident... si in seara asta au fost cel putin 3 de la Cernavoda pana la Bucuresti...si zeci de cretini care blocau banda de urgenta! si ce e culmea...era unu caruia i se stricase rulota si se oprise pe banda de urgenta, si toti urangutanii venisera la el sa-l certe ca i-a blocat!!! incredibil!!! astia nu merita autostrada! merita sa traiasca intr-un ambuteaj continuu pana le moare si ultimul neuron! nu o sa durez mult, va garantez! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu