unuplusdouaroti.blogspot.com Web analytics

26.09.2014

Ziua 6

M-am trezit la prima geana de lumina, cam pe la 6.40. E relativ ok, nu mai ploua dar e innorat. Se vade o fasie de cer senin prin care apare putin si soarele. Spre Neuchatel e ceata. Strang repede tot , imi ung putin lantul si o iau din loc. Mi-e frica ca o sa ma ia iar durerea de mana..decocamdata e ok. Sun putin paranoic si mi se pare ca motorul scoate un suierat ciudat. Noroc ca e doar in capul meu, nu e nimic.

Montalchez
Montalchez, vedere spre lacul Neuchatel
 Ajung la Neuchatel si o iau spre Berna, dar mai intai trebuie sa alimentez. Prima benzinarie e dasta automata, bag cardul dar imi zice ca nu e bun, mai bag odata dar degeaba, asa ca o rog pe o doamna sa ma ajute. Asta imi zice sa platesc cash, asa ca bag o hartie de 20Euro. Ar trebui sa fie suficient. Alimentez de vreo 16Euro ca atata intra dar ce sa vezi.. rahatul ala de automat nu stie sa dea restul. Astia s-or fi gandit ca toata lumea stie exact cata benzina mai e in rezervor. Tantita aia a plecat asa ca raman ca prostu si ma uit la aparatul ala...degeaba..apasa pe toate butoanele dar nimic! Am luat teapa! Asta e.. Plec mai departe cand pe drum trece o ciudatenie de vehicul cu un mare cap de om pe post de cabina... :)

Neuchatel
Vremea e seminasoala, mai mult innorat, dar se mai vad si cateva petice de cer senin..sper sa iasa soarele. Pana una alta inainte de Berna mai da si niste stropi de ploaie dar nimic serios.
Trec de Berna si ajug la lacul Thun. Apare si soarele! e frumos dar din pacate ma ia din nou durerea de mana.. Rahat! Incerc tot delul de scheme si pana la urma obsev ca daca imi intin tendoanele de la incheietura e mai bine, asa ca dupa fiiecare strangere a ambreajului imi dau palma peste cap astfel incat sa se intinda tendoanele si se pare ca merge..

Thun
Lacul Thun
Thun
Lacul Thun
Thun
Lacul Thun
Thun
Lacul Thun
Trec de lac, ajung la Interlacken apoi un alt lac. Muntii sunt din ce in ce mai inalti si mai sprectaculosi. Printre stanci se vad tot felul de cascade, probabil din apa topita din ghetari.
Ajung la primul pass: Sustenpass. Soseaua urca pe la vreo 2100m unde e si un ghetar care alimenteaza un lac. Esuperb! dar e frig ca dracu si sunt fasii de ceata care din cand in cand coboara pe sosea.

Oltschibach
Cascada Oltschibach 

Innertkirchen
Innertkirchen
Sustenpass
Sustenpass
Sustenpass
Sustenpass
Sustenpass
Sustenpass


Sustenpass
Sustenpass - lacul glaciar Stein
Sustenpass
Sustenpass
Sustenpass
Sustenpass 
Sustenpass
Sustenpass
Drumul coboara si acum e soare dar bate un vanrt foarte puternic. Urmeaza Oberalppass care nu e asa spectaculos pentru ca mai intai se urca in serepntine pana intr-o vale cu un orasel si ai impresia ca inca nu a inceput trecatorea. Apoi mai urca putin si gata! sunt iar la 2000m. Asta a fost. Pe partea cealalata se coboara constant fara prea multe serpentine.. se coboara in continuu de-a lungul unei vai largi si insorite.. Ce sa zic.. comentez si eu asa sa ma aflu in treaba... nu ma mai multumeste asa orice peisaj :) Oricum e superb totul.

Oberalppass
Oberalppass
Oberalppass
Oberalppass
Oberalppass
Oberalppass
Oberalppass
Oberalppass
Ajung la Chur si de aici o iau spre Davos. Acum deja e senin si toul straluceste. E un drum perfect! si nu e nimeni deci si mai perfect daca e posibil asa ceva, Singrura problema e mana stanga care e din ce in ce mai rau.. un mai functioneaza nimic decat pauzele lungi si dese..dar din pacate nu prea mi le permit pentru ca raman in urma ca programul.

Tiefencastel
Tiefencastel
Tiefencastel
Tiefencastel
Tiefencastel
Tiefencastel
Fluelapass
Fluelapass
Fluelapass
Fluelapass
Fluelapass
Fluelapass
Fluelapass
Fluelapass
Dupa Davos urmeaza din nou Fluela Pass pe care am trecut si la venire. 2400m altitudine si frig ca dracu. A si nins intre timp. Prima oprire dupa ce trec de varf, imi bag manusile la motor sa se mai incalezeasca :)
Gata.. am iesit din Elvetia... cat de frumos a fost... Acum trebuie sa bag viteza sa mai fac niste kilometri sa fiu in grafic. Imi propun sa ajung la Innsbruck si acolo sa caut cazare. Din pacate aici se pare ca e nu stiu ce conferinta si peste tot e ocupat. Deja ma cam ia panica..s-a facut si noapte si eu caut ca prostu cazare...Ce dracu fac? Dupa cateva pensiuni ajung intr-un sat langa Innsbruck si vad un semn de camping! Asta e! E ok, au si restaurant, au si kebab, au si bere rece deci e perfect!