unuplusdouaroti.blogspot.com Web analytics

02.06.2015

ziua8 - St Malo si multa apa

Saint Malo
Am dormit cam mult pentru ca seara am uitat draperia trasa, probabil ca am avut o presimtire...cand am ridicat-o, afara e mohorat si ploua marunt. Verific prognoza si se pare ca o sa fie ok, o sa ploua pana pe la pranz apoi va fi innorat dar fara ploaie. Pana atunci am timp sa ma mai plimb prin oras pentru ca e foarte frumos, chiar si pe ploaie. 

Saint Malo

Saint Malo

Saint Malo

Saint Malo


Saint Malo

Saint Malo
Ajung in St Malo, intru in interiorul cetatii si dupa cateva ture pe stradute, parchez undeva aproape sus pe zid. De aici o iau la picior prin cetate, pe plaja, mai un magazin, o inghetata, niste mancare. Fara sa imi dau seama se face ora 4 si se pare ca prognoza a fost corecta, deja pe jos s-a uscat dar e totusi innorat. Ar fi cazul sa plec pentru ca pana la Paris sunt aproape 400Km.

50000km
Imediat cum plec, motocicleta implineste frumoasa varsta de 50000km! normal ca se cere o poza cu ocazia asta..dar cam atat..normal ar fi ca momentul sa fie udat :) Ok, plec spre Paris.. bag viteza pentru ca nu as vrea sa ma prinda noaptea. Drumul imi permite pentru ca e un fel de drum expres cu cate 2 benzi pe sens. Toate bune si frumoase, Dupa ce trec de Saint Michael, pe jos incepe sa fie ud. Dupa inca cativa kilometri incepe o ploaie marunta. Pare ca e suficient de marunta incat curentul de aer sa usuce acele cateva picaturi... Am uitat sa zic ca atunci cand am plecat de la Paris am zis ca nu are rost sa mai iau salopeta de ploaie pentru 3 zile.. cat de tare ar putea sa ploua?

ud...
Treaba inca e ok, in fata sunt semne ca nu o sa fie nimic grav. Din cand in cand incepe putin mai tare dar apoi se opreste. Sunt inca uscat, dar asfaltul e din ce in ce mai ud si roata din spate imi arunca apa pe geaca. Dupa vreo jumatate de ora incep sa simt ceva rece in spate la mijloc...e nasol. m-am udat :( E hai ca daca e doar atat merge. Ploia aproape ca a stat.. Ma gandesc ca pana pe la 7 o sa se opreasca de tot si o sa trec prin Chartre sa vizitez catedrala. Dar nu! se pare ca nu am noroc. Incepe din nou si incepe mai tare! Ce sa fac? hai sa-i dau bataie poate trec de nor si scap.. da de unde! incepe si mai tare! Deja simt ca mica zona uda de la spate s-a extins..sunt ud si la fund :) Ce ghinion frate! Dupa inca vreo 100km  sunt resemnat.. nu cred ca o sa se mai opreasca pana la Paris. Deja sunt ud complet: din cap pana la picioare..ud leoarca! Si mai e si frig. E ca dracu! La fiecare frana mai puternica simt pe piele cum se misca apa prin haine si cum se mai scurge prin diverse locuri. Singura parte buna e ca fiind ud complet acum poate sa ploua cat de tare se poate ca mai ud de atat n-am cum sa fiu. 
Problema cea mai mare e ca am inceput sa dardai.. si dardai atat de tare incat aproape ca se misca si motorul :)
Mai am vreo 150km si de vreo 50km caut o benzinarie. Ar fi trebuit sa retin ca astia Duminica inchid peste tot inclusiv la benzinarii.. Exista doar benzinarii automate, bagi cardul, iti retine vreo 150euro, alimentezi apoi iti da restul inapoi. Problema e ca eu nu mai am 150Euro pe card! Asta ar mai lipsi, sa raman ca prostul ud fleasca si fara benzin in mijlocul campului.. ar fi ceva deosebit! Dupa vreo 3 benzinarii d'astea automate, deja sunt pe 0 asa ca la urmatoarea ma opesc si incep sa ma milogesc de oamneni sa le dau cash si sa-mi alimenteze ei cu cardul lor. Primii nu prea vor sa ma ajute.. probabil ca au impresia ca e vreo escrocherie sau ceva... dar pana la urma gasesc o doamna draguta cu care ma inteleg. Sunt salvat...ud fleasca dar macar o sa ajung acasa. :)

Versailles
Normal ca pana la Paris nu s-a oprit deloc ploaia... nici nu mai conta oricum.. Pe la 9.30 am ajuns la Versailles. De aici ma descurc, stiu drumul fara harta. La 10 fix am ajuns acasa. Arunc hainele de pe mine si ma arunc direct in dus! Vai cat de bine e! apa fierbine!!! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu